خانه وبلاگ فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج مچی-فشارسنج دیفرانسیل ویکا-فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل-قیمت و خرید فشارسنج دیفرانسیل که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج مچی-فشارسنج دیفرانسیل ویکا-فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل-قیمت و خرید فشارسنج دیفرانسیل  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج مچی-فشارسنج دیفرانسیل ویکا-فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل-قیمت و خرید فشارسنج دیفرانسیل  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج مچی-فشارسنج دیفرانسیل ویکا-فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل-قیمت و خرید فشارسنج دیفرانسیل  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

شرح
این فشار سنج دیفرانسیل از فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است. که دارای ایمنی بالایی  در برابر فشار به واسطه ساخت و ساز تمام فلز و طراحی نزدیک نصب دیافراگم می باشد.
این ساختار با کیفیت بالا از جنس استنلس استیل  میباشد و طراحی قوی این فشار سنج به  پایه ثابت پروژه های شیمیایی و مهندسی دتبدیل شده است. این فشار سنج برای تمامی رسانه های گاز یا مایع ، همچنین در محیط های پرتحرک مناسب  است.
برنامه های کاربردی
– اندازه گیری فشار دیفرانسیل در نقاط با فشار بیش از حد فشار (فشار استاتیک)، همچنین در محیط تهاجمی
– برای رسانه های گازی، مایع، ذرات حاوی، چسبناک و تهاجمی
-نظارت و کنترل پمپ ها
-نظارت بر فیلتر
-اندازه گیری سطح در مخازن بسته
ویژگی های ویژه
-اندازه گیری فشار دیفرانسیلی از 0 … 60 mbar
-فشار کار بالا (فشار استاتیک) و ایمنی بالای ۴۰، ۱۰۰، ۲۵۰ یا ۴۰۰ بار
-حفاظت از آستر هیدرولیک در برابر تغییرات فشار سریع
-سازگار با مخاطبین سوئیچ
-مدل ۷۶۲.۱۴: نسخه مونل
قطعات قابل نصب برای این فشار سنج دیفرانسیل نیز در مواد ویژه مانند مونل، Hastelloy یا PTFE موجود است.
طراحی و اصل عمل
فشارهای فرآیند p1 و p2 به اتاق های رسانه و  اعمال می شود.
سر سنج  با مایع انتقال پر شده است.
فشار دیفرانسیل و فشار دیافراگم را از بین می برد و مایع را جایگزین می کند.
جابجایی میله اتصال  از طریق استفاده از یک اهرم انتقال  به چرخش تبدیل می شود که از طریق یک محور به نیروی حرکتی تبدیل می شود
لوله گشتاور پلمپ، اطمینان از مسیر بدون اصطکاک.
حفاظت در هر دو جهت تا حداکثر فشار استاتیک توسط متخصصان فلز تایید شده است.
فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل مدل TESTO 440
این دستگاه فشارسنج برای انجام اندازه گیری کیفیت هوای داخل ساختمان از جمله دما، رطوبت، سرعت هوا، فشار، دی اکسید کربن و مونواکسید کربن مورد استفاده قرار میگیرد.ترانسمیتر اختلاف فشاردر اندازه گیری پارامترهای دیگری نظیر ارتفاع مخازن و فلو نیز کاربرد فراوان دارد و با توجه به دقت و تکرار پذیری که در اندازه گیری فلو و سطح مایعات دارند در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند این فشار سنج ساخت کمپانی تستو المان بوده که شرکت فنی  ومهندسی سیانکو این محصول را به مدت یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
مشخصات فنی دستگاه فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل مدل TESTO 440:
دستگاه مرجع اندازه گیری پارامترهای مربوط به سیستمهای A/C و تهویه مطبوع
واحدهای اندازه گیری: mA,mV,rpm,ppm CO₂, ppm CO, m^3/h, m/s, hpa,g/hg, Ctd, %RH, C
قابلیت محاسبه چگالی هوا برای اندازه گیری سرعت با استفاده از لوله پیتوت
قابلیت اندازه گیری درجه توربولانس هوا و میزان WBGT (استرس حرارتی)
امکان تعیین سطح مقطع کانال و یا دریچه هوا جهت اندازه گیری جریان حجمی هوا
محاسبه خطای کل اندازه گیری به کمک ماژول VAC جهت ارزیابی جریان هوا اندازه گیری شده ،مطابق با EN 12599
قادر به ذخیره سازی 500،000 داده اندازه گیری شده
فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج مچی-فشارسنج دیفرانسیل ویکا-فشارسنج و سرعت سنج دیفرانسیل-قیمت و خرید فشارسنج دیفرانسیل  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فشارسنج دیفرنسیال رنج 5 psi را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟